maandag 15 september 2014

❤ Review: iPad backover: www.ipad-center.nl ❤

Hoi allemaal vandaag eindelijk een artikel!!!
We hebben al heeel lang geen artikel meer geschreven en dat komt gewoon door school, tja we hebben het gewoon te druk! Maar we vergeten ons blog natuurlijk niet en er komt regelmatig wel artikels online!

Maar vandaag hebben we het over een: 'iPad backover hoesje'
Ik mocht van een webshop een iPad hoesje uitkiezen!
Ik ken de webshop verder niet, dus het leek me wel leuk om het uit te testen en ik ben wel benieuwd over de kwaliteit enz.!




En dit is mijn iPad. Ik heb een iPad 2 en ik heb hem al 2 jaar en ik ben er nog steeds blij mee!



En dit is de backover! Ik kreeg hem best wel snel opgestuurd al na ongeveer 4 dagen kreeg ik hem thuis. En ik heb gekozen voor een roze hoesje. Volgens mij is die ook in meer kleuren verkrijgbaar.


Het is best wel handig, want het beschermd goed de achterkant en de zijkanten van de iPad, want het is van siliconen!  En je kan ook bij deze hoesje nog een voorkant hoesje vast maken. 
zelf heb ik geen voorkant hoesje dus kan ik het ook helaas niet laten zien.



Ik kreeg ook nog dit opgestuurd. Ik had hem al open gemaakt maar die dingen zijn voor de opening van de oplader in de iPad. En nog een gaatje waar je je oordopjes in kunt doen. 







Wat ik van deze hoesje vind is dat die heel erg handig is! Het is van goeie kwaliteit. Dus het gaat niet snel kapot! En ik denk ook dat de roze kleur niet snel vervaagt wat ik bij mij vorige hoesje wel had. 
De kleur was helemaal vervaagt en zag er lelijk uit dus had ik het gelijk weggegooit! 

Maar goed, wat ik nog meer goed vind aan deze hoesje is dat die aan de zijkant is het daar leeggelaten. Wat ik bedoel is dat je gewoon makkelijk op de knopjes van je geluid of vergrendel knop kan drukken! En nog een pluspuntje vind ik dat je de hoes makkelijk kan weghalen!
Dus als je de achterkant wilt schoonmaken kan je hem makkelijk uit halen zonder dat de hoesje wordt beschadigd!

Je kan hem kopen voor €24,95 met verzendkosten
Andere links voor andere apparaten: http://www.iphone-cases.nl/


xxxx Mai


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam: