dinsdag 16 september 2014

❤ Maybelline New York the Rocket Volum' Express Waterproof Mascara ❤

Hoi vandaag weer een artikel over een van mijn favoriete mascara's!
Ik had hem al 2 weken geleden gekocht bij de Kruidvat!


Dit is de mascara het zat in een mooie verpakking! 
En het valt heel snel op in de winkel! 


Hier staat dat het een goeie resultaat moet geven zonder klontjes en het is waterproof!!
Maar is dat zoo??


Het is een mooie blauwe mascara!!



Het borsteltje ziet er goed uit! Het is lekker dik en je kan daar goed bij je wimpers komen!



En nog een close up foto van de mascara borsteltje! 



Dit is de eerste laag op mijn wimpers! 
Je ziet dat die geen klontjes geeft! En het ziet er heel mooi uit. Ik heb niet echt hele lange wimpers. 
Maar door deze mascara lijkt het wel langer!




En dit is met twee laagjes! 
Ik doe geen mascara op mijn onderste wimpers, want dan ziet het er heel lelijk uit omdat mijn onderwimpers te kort zijn! 

Edit: Ik heb deze mascara al een tijdje en het kan goed tegen regen! 
Daarvoor heb ik het gekocht. Als ik bijvoorbeeld op een regenachtige dag naar school moet is dit wel handig, verder is dit gewoon een goeie mascara zonder al te veel poespas! 
Dus zeker een aanrader! 

Alleen ik vind de prijs wel duur, maar het is een goeie mascara dus het is zeker wel waard!
Het kost ongeveer €15,- (Sorryy ik weet de prijs niet meer uit mijn hoofd!)
En het is te koop bij de Kruivat!!


xxxx Mai




1 opmerking:

Naam: