vrijdag 26 december 2014

❤ Review: Lipsmackers Chupa Chups ❤

Heeyyy mensen!
Vandaag een artikel over lipsmackers van het merk Chupa Chups.
Lipsmackers zijn lippenbalsems met een lekkere geur en smaak van bijv. snoep, cola enz.
Ik was een paar weken geleden naar de Kruidvat geweest en ik vond allerlei lipsmackers in verpakkingen en ik had er twee meegenomen eentje voor mij en eentje voor Sereya voor de prijs van €6,99!





Je weet misschien dat ik een soort van verslaafd ben aan lippenbalsems. Ik heb er altijd minstens 1 in mijn tas of in mijn broekzak. Ik heb best wel vaak last van droge lippen en ook met velletjes wat super irritant is. maar door steeds lippenbalsems te smeren heb ik dat minder. Alleen ik vergeet soms om mijn lippen met lippenbalsems in te smeren en dan zijn mijn lippen weer droog -__- 
Dus hahah ik moet ook leren om steeds vaker lippenbalsems te smeren! 

Maar okeee over de lipsmackers dus


De verpakking ziet er heel leuk en mooi uit. Het is lekker kleurrijk en het valt meteen op. Toen ik in de Kruidvat ging was dit mij meteen opgevallen ergens helemaal onderaan in een rek. 

Ik ken het merk niet echt heel goed, maar volgens mij is dat het merk met lolly's enz.




Hier zie je wat de namen zijn van de smaken.


De gebruiksaanwijzing XD


Deze lipsmacker heet: Orange. En je ziet al dat het dus smaakt/ruikt naar sinaasappel.


De lipsmacker geeft geen oranje kleur op je lippen. Het is transparant en het ruikt/smaakt verder goed. Dus voor mij is dit goedgekeurd!


Deze lipsmacker heet 'Strawberry' En dus ruikt/smaakt hij naar aarbeien! 



De lipsmacker zelf is rood. Ook geeft het een transparante kleur. De lipsmackers zijn dus allemaal transparant. Het zijn geen lippenstiften dus dat maakt ook niet echt heel veel uit, toch? 
Maaarrr over de geur ik vind hem niet echt naar aardbeien smaken eerlijk gezegd. 
Ik heb wel meerdere lippenbalsems met een aardbeien smaak, maar over deze lipsmacker. Het neigt meer kersengeur, maar verder is het gewoon een lekkere lipsmacker!


Dit is een van mijn favoriete lipsmacker van Chupa Chups. Deze heet: Raspberry
DIt is mijn favoriet, omdat het roze is. Het ruikt/smaakt heel zoet en je ruikt duidelijk frambozen.


De kleur komt anders over op de foto dan het in werkelijkheid is. Het heeft gewoon een roze kleur en is gewoon transparant. Deze lipsmacker is dus een aanrader!


Deze lipsmacker heet: Cocoa vanilla. En deze lipsmacker is de minst favoriet van al de lipsmackers van de Chupa Chups. Ik vind de verpakking niet echt mooi en ik ken de smaak/geur verder niet echt. 


De kleur is lichtbruin. En het smaakt heel erg apart. Ik vind het persoonlijk een rare geur/smaak en ik vind het dus niet echt een aanrader.


Deze lipsmacker heet: Strawberry & Cream. En dit is ook één van mijn favoriete lipsmackers.
De verpakking vind ik mooi, omdat het roze is :)



De kleur is lichtroze. En het is ook transparant. En het heeft beetje een kauwgom smaak wat super lekker is! Maar ik ruik de aardbeien niet echt doorheen, maa goed verder is dit gewoon een lekkere lipsmacker dus ook zeker een aanrader!


Deze lipsmacker heet: Vanilla. En de verpakking vind ik mooi en het is lekker kleurrijk! 


Ik vind de geur/smaak lekker. Het is gewoon een goeie smaak. Het is niet echt zo fantastisch maar het is voor mij gewoon goed. En het geeft gewoon een transparante kleur op je lippen :) 


Deze lipsmacker heet: Watermelon. En ik vind de verpakking mooi. Ik hou zelf niet echt heel erg van groen. Maar ik vond het wel beetje passen bij een watermeloen. Het mocht van mij nog iets meer rood, zodat het echt meer op een watermeloen lijkt. 


De kleur van deze lipsmacker is rood en geeft ook een transparante kleur. En de geur/smaak is ook wel watermeloen, maar dan heel zoetig. Verder is het gewoon een lekkere lipsmacker en dus is deze ook een aanrader!


En de laatste heet Apple. En de verpakking ziet er wel leuk uit en de kleur vind ik toepasselijk bij de appels, omdat die ook groen zijn hahah. 


De lipsmacker heeft een groene kleur. En is transparant op je lippen. Verder is de kleur/smaak heel erg lekker. Je ruikt dat het heel zoet is, maar of dat echt een appelsmaak heeft vind ik persoonlijk niet. Maar verder is het gewoon een lekkere lipsmacker en is deze ook een aanrader!


En dit was het artikel. Zoow het heeft me wel wat tijd gekost, maar dat is het zeker waard. 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

Je kan ze bij de kruidvat kopen voor €6,99

xxx Mai


PS: bezoek mijn eigen blog : www.beautybymainguyen.blogspot.nl

1 opmerking:

  1. Ze lijken me allemaal erg lekker! Ik heb alleen de coca cola lipsmacker!

    BeantwoordenVerwijderen

Naam: