maandag 25 augustus 2014

❤ Review: Labello Fruity Shine Watermeloen ❤

Hoi allemaal!
Als eerst wil ik zeggen dat het me spijt dat ik bijna heel de vakantie geen artikels heb geschreven, maar dat komt gewoon doordat je vakantie hebt en dat je gewoon lui bent, maar ik moest ook in de vakantie voor 4 weken werken, tenminste dat wou ik! Dus ik ben tenminste nu terug en ben dan ook fulltime bezig met bloggen!





Oké, ik heb best wel vaak last van hele droge lippen. Eigenlijk heb ik dat bijna altijd!
Wat heel erg irritant is! Dus daarom heb ik heel veel lippenbalsems zodat ik het op mijn lippen kan smeren, ik was paar maanden geleden naar de kruidvat geweest en ik zag dat ze van labello een lippenbalsem heeft in watermeloen smaak!





De verpakking is verder wel mooi, omdat het roze is! (hihi) 



En zo ziet het eruit! De lippenbalsem is ook roze net als de verpakking. 
Maaaarrrr geeft het ook kleur aan je lippen? 


Het antwoord is: Nee, hij is transparant, maar wat je wel ziet is dat je beetje glitters op je lippen hebt! 
En de geur, suppperrr lekkkerrr!! Het ruikt beetje naar watermeloen, maar dan beetje zoetig. 
Het ruikt beetje meer als de bubblegum kauwgom. Het verzorgt je lippen goed, dus echt een aanrader als je opzoek bent naar een lekkere lippenbalsem! 
Voor ongeveer €3,10 


xxxx Mai 







2 opmerkingen:

Naam: