maandag 14 juli 2014

❤ Review: www.mobilefun.nl Gum Rock Draagbare Zuignap Bluetooth Speaker! ❤

Hoi allemaal, vandaag weer een artikel. En zoals je in de lange titel kon lezen gaat het over een speaker. We mochten met Mobilefun samenwerken en toen kregen we  deze speaker opgestuurd van:  www.mobilefun.nl    Het is niet zomaar een speaker, maar het is super speciaal!! Wil je meer weten over deze speaker??? Lees dan gauw verder!




Ik kreeg hem in een klein doosje thuis opgestuurd. Mijn eerste indruk was: super cool!  
Het werkt op Bluetooth! 

Op de foto kan je zien in welke kleuren de speaker te verkrijgen is.
Ik heb een groene speaker opgestuurd gekregen!  


En zo ziet de speaker eruit het is best wel klein. En zeker niet zwaar. 
En het is gemaakt van siliconen materiaal. Dus als het valt gaat die niet snel kapot wat heel handig is! 
Het is veelzijdig en je kan hem overal meenemen waar je maar wilt. Je kan hem makkelijk opbergen in een tas bijvoorbeeld! 





Hier komt het geluid uit. 


En het heeft een handige zuignap zodat je hem bij je dashboard hem vast kan maken. 
En ook bij je tablet of mobiel! 




Hoe moet je het gebruiken?

Je moet als eerst kijken of je mobiel, laptop of tablet bluetooth aan heeft staan, want zonder bluetooth kan je hem niet gebruiken. Als bluetooth aan staat moet je hem verbinden met de speaker. En dan kan je het gebruiken! De handleiding staat natuurlijk duidelijk geschreven in een handleiding die je krijgt als je hem koopt! 



En zo ziet het eruit als je hem aansluit op je mobiel. 
Het is best wel handig want zoals je op de foto ziet staat mijn iPhone.
Dus dat is ook een pluspuntje! 

De kwaliteit is zeker top! Ik heb hem uitgetest en de eerste keer schrok ik, want het stond te hard. 
Maar dat is een goed teken dat het werkt! Het is zeker een musthave! Dus als je nog op zoek bent naar een speaker is dit zeker een aanrader! 



xxx Mai 






4 opmerkingen:

  1. Echt leuk! En je kan echt super goeie artikels schrijven!

    XX Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicely written in post!!Would you like to check out my blog and follow me on bloglovin & gfc(I follow back instantly)?

    xx,
    http://trendythursday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awhh thankyou so much it makes me happy! I will follow you on bloglovin! Will you me follow back? xxx Mai :)

      Verwijderen

Naam: