maandag 9 juni 2014

❤ The Body Shop: Camomile waterproof eye & lip make-up remover ❤

Heeyy allemaal!
Vandaag weer een artikel, misschien komen er vandaag twee artikels dus hou ons blog in de gaten.
En we proberen om elke week miniaal 4 artikels te schrijven, maar dat gaat natuurlijk soms niet!
Maar goed, zoals je in de titel kon lezen gaat het over een make-up remover!








Je hebt veel make-up removers enz. Dat weet ik ook wel, maar ik vond dit interessant, want het zit in een klein flesje van 150 ml. Dus probeerde ik het uit! 
Er staat op de voorkant: ''Camomile''  Dat is een bloemsoort die we best wel vaak tegenkomen in het grasveld!


Dit remover is voor alle huidtypes beschikbaar en is ook dermatoloog getest, dus het is veilig op je huid zonder dat je allemaal pukkels, rode vlekjes enz. krijgt
Je moet ook als je hem wilt gebruiken eerst schudden. En het is gewoon een waterige substansie.
Dus dat is best wel fijn voor oogmake-up en volgens mij is dit olie vrij maar dat weet ik niet zeker.





Ik heb hier twee strepen eyeliner op mijn arm getekend. 
De linker streep is niet waterproof en de andere is wel waterproof.



En voila! Het is weg!
Ik had het met een wattenstaafje het weggehaald. 
Het werkt wel dus dat is wel een pluspunt, verder haalt het ook de make-up heel snel weg dus dat is ook een pluspunt, maar de min punt vind ik dat de opening heel erg klein is zoals je op de foto hierboven ziet, ik vind dat zelf persoonlijk niet zo fijn!


xxx Mai

Heb je nog leuke ideeën voor een blogartikel of heb je vragen?
Laat ze in de comment achter of neem met ons contact! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam: