vrijdag 6 juni 2014

❤ Mijn favoriete zomerlakjes 2014❤

Hey, allemaal vandaag weer eindelijk een artikel!
Ik heb een aantal favoriete zomerlakjes van 2014, en die wil ik ook aan jullie laten zien!!





Als eerst dit rode lakje van de DA. Het is één van mijn mooiste lakken uit mijn collectie!
Want het heeft de perfecte rode kleur voor de zomer en ook voor de winter bijvoorbeeld bij kerst!!!






Dit lakje heet Envy. En er zit 9 ml in het lakje.
Ik vind het best wel genoeg voor een lakje. 
Het lakje kost  €2,99 per stuk.
Het is een prima prijsje, want de DA lakken zijn voor mij wel goed en ze hebben veel mooie kleuren!


Ik heb hier nog een lakje van de DA, het is een lakje uit de nieuwe collectie van DA.
Zoals je op de foto ziet!


Het is een mint blauwe lak het is één van mijn favoriete kleuren!



Het nummer van dit lakje is 3849-006
Ik vind het raar dat sommige lakjes een naam hebben en sommige een nummer.
Maar dat heeft vast te maken met de collectie. 



En nog dit lakje van Essence, ik vind de kwaliteit van Essence wel wat redelijk.
Van de andere make-up producten ben ik er tevreden mee, maar de 


De lakken blijven bij mij maar meestal 2 dagen opzitten. Soms had ik van Essence een week lang opzitten. De lakken kosten €1,89 en zijn bij de Kruivat te koop.


En nu deze mint groene lak van de Hema. Ik vind de lakken goed, want het droogt heel snel en het kwastje van deze lakken zijn ook netjes en dun afgesneden.


Dit lakje is in nummer: 842
En in het lak zit 11 ml.
En het kost volgens mij €2,50



En nu het laatste lakje uit mijn collectie.
Dit lakje is een baby roze kleur.
En het droogt ook heel snel in een minuut.




Het lakje heet 262 ring a ring o' roses
Ik heb heel lang geleden een artikel over gemaakt, als ik hem gevonden heb zet ik nog onder de link.



En nog swatches van de mintblauwe lak van de DA. En dit was het wel.
Deze lakjes zijn mijn favorieten op dit moment. Het kan nog altijd veranderen!

En wij hebben BIJNA de 5000 views en om dat te vieren gaan we misschien een winactie organiseren, dus promoot ons en deel dit artikel zodat we meer bezoekers krijgen voor ons blog!!!!


Xxxx Mai

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam: