dinsdag 10 juni 2014

❤ Max Factor: false lash mascara's ❤

Heeyy, vandaag een artikel over 2 mascara's die ik voor mijn verjaardag kreeg.
Ik had hem gekocht bij de DA voor de actie 1+1 gratis!
En ik had dus een nieuwe mascara nodig, en de mascara's leken mij ook wel fijn, omdat ik nog geen producten heb van Max Factor!





Als eerst dit mascara van Max Factor Clump Defy.
Het is gewoon een simpele mascara die voor je wimpers ''een false lash effect'' zorgt.
Dus dat de wimpers volume krijgen!



Daarna deze mascara: ''Clump Defy Extensions False Lash Effect''
Ik heb al veel reviews over deze mascara gelezen, en de meeste mensen vinden dit een fijne mascara.
Het zorgt ervoor dat je wimpers mooi gesepareerd worden en dat ook een false lash effect krijgt!





Zo ziet het borsteltje eruit van allebei de mascara's het is gewoon hetzelfde. 
En het borsteltje is dun en heeft een gebogen vorm, dus dat is wel makkelijk om de mascara op de wimpers aan te brengen en het zorgt er ook voor dat je wimpers beetje gekruld worden!


Dit is het borsteltje van: Clump Defy


En dit is het borsteltje van: Clump Defy Extensions False Lash Effect
Het is allebei gewoon hetzelfde, maar hebben ze ook dezelfde effect?



Hier zie je mijn oog, mijn wimpers zijn in het echt beetje donkerder, maar dat kwam door het licht. 
En sorry dat de foto ondersteboven staat, maar ik kan hem niet omdraaien op de één of ander manier?


Dit is het effect van de mascara: Clump Defy 
Het ziet er goed uit  en je ziet dat de mascara licht van kleur is maar dat komt door het licht, want het is in het echt donkerder!


En dit is het effect van de mascara: Clump Defy Extensions False Lash Effect.
Het ziet er ook goed uit, het zorgt ervoor dat je wimpers krullen en voor volume!
En persoonlijk vind ik deze mascara beter dan de andere, want deze mascara separeert meer je wimpers! En op de foto zie je dat de mascara licht van kleur is maar in het echt is die donkerder.
En naar mij idee vind ik dat: Clump Defy iets meer volume geeft.
Het is denk ik ook mooi dat je van deze mascara's ieder één laag op je wimpers aanbrengt!



xxx Mai



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam: