maandag 7 juli 2014

❤ Review: Eucerin Urea Complete repair herstellende Lotion ❤

Hoi allemaal, vandaag weer een artikel en dit keer gaat het over een review van de Eucerin Urea Complete repair herstellende Lotion! Ik heb wat producten gekregen van Skinpharma
Zodat ik artikels over deze producten schrijf. Ik heb al wat reviews geschreven van deze producten en de links zien jullie aan het einde van dit artikel!




Ik heb deze bodylotion gekregen. Het is een proefmonster, want de orginele verpakking is in 250 ml. 
Verder is de verpakking wel gewoon oké. Het is gewoon basic. 
Dus niet zo echt bijzonder. Het is gewoon een bodylotion voor je lichaam. 


Deze bodylotion is speciaal voor mensen met een extreem droge huid met schilfertjes. 
Het is zonder parfum en zonder geurstoffen. 
Het zou de jeuk verminderen en het zorgt ook voor de hydratatie van de huid. 
Ook is deze bodylotion geschikt voor mensen met diabetes, eczeem en ichthyposis. 

Misschien dat deze klachten na het gebruik van deze bodylotion minder worden? Ik weet het niet, ik heb zelf geen van de bovenstaande aandoeningen, dus mocht je het wel hebben en dit product gebruikten? Laat in de comments achter wat je ervaring is! 


Voor de mensen die willen weten wat voor ingrediënten in deze bodylotion zit. 
Hier heb je een foto!



Zo ziet de opening eruit. Het is gewoon een simpel opening waar je de lotion 
eruit moet knijpen. 


Ik heb hem even op mijn arm geswatcht. De bodylotion is gewoon wit van kleur. 
En het voelt ook waterig aan zodat je hem gemakkelijk op je lichaam kan uitsmeren.

Voor verdere informatie bijv. prijs, kopen etc. : Skinpharma eucerin urea completa repair herstellende 

Site van Eucerin: www.eucerin.nl


xxxx Mai 



1 opmerking:

Naam: