donderdag 10 juli 2014

❤ NIEUW: Nivea Creme Care! ❤

Hey allemaal, vandaag weer een artikel en het gaat over een nieuwe douchecreme van Nivea: Creme Care. Ik had via www.nivea.nl  een gratis proefmonster van Nivea aangevraagd en die kreeg ik na ongeveer 2 weken in huis! En het leek mij wel leuk om daarover een artikel te schrijven!





En zo ziet de shampoo eruit! Het is een mooie verpakking. Gewoon mooi blauw. En gewoon simpel. 
Met nieuwe ingrediënten en een lekkere geur zorgt het voor een gehydrateerde en verzorgde huid.
Maar is dat zo??? 


Er zit in deze douche crème 50 ml. In de orginele is het volgens mij 500 ml?

Ik heb het getest. Gewoon als ik ga douchen dan doe ik het op mijn lichaam. 
En wat mij opvalt is dat het best wel dik en zacht is, want bij de meeste nivea douche crème is het 
best wel dun en niet echt zacht. Ik voelde na het douchen dat mijn huid zacht is. 
En het voelt ook lekker aan. 



En zo ziet het eruit de opening is best wel groot, maar bij de orginele versie van Nivea is het wat dunner en is de verpakking natuurlijk wat groter. 


Kijk en zoals je ziet is het best wel dik de douchecrème en ook wit. 
Het voelt gewoon zacht aan als je hem over je huid smeert. 

Nou dit was het! Het is best wel een kort artikel, maar goed. 
Wst vinden jullie van deze douchecrème? 
Klik op de link om een proefmonster van Nivea aan te vragen: http://www.nivea.nl/producten/campaigns/ext/nl-NL/creme-care
xxxx Mai 

PS: Volg ons op twitter, instagram en bloglovin! 

2 opmerkingen:

Naam: