zaterdag 24 mei 2014

❤Sample : seba med alledag shampoo❤

Hey allemaal vandaag weer een klein artikel!
Misschien komt er vandaag nog een artikel online, dus hou ons blog in de gaten!
Ik had vorige week een gratis sample aangevraagd en die kreeg ik vandaag binnen!




Het zat in een plastic verpakking met een stickertje met je adres erop. 
En het is klein zodat het gewoon door de brievenbus past.


Het is een soort kaartje met een beschrijving over seba med. Ik heb echt nog nooit van dat merk gehoord dus ik was best wel nieuwsgierig!

Sebamed verhoogt de weerstand van je huid, waardoor de kans op irritatie, infectie en allergie vermindert. Het assortiment bestaat o.a uit shampoo, wasemulsie, wastablet, deodorant, bodylotion, bodymilk, crèmes en bad&douche producten.




De shampoo zit in een klein zakje van 8 ml. 
Het bevat een pH waarde van 5,5, en het is ook dermatoloog getest.


Reinigt mild. Bevat glycosiden die haar en hoofdhuid beschermen tegen uitdroging. 
Maak het haar soepel en gemakkelijk te kammen. Geeft het haar een gezonde glans.

De huidneutrale pH waarde van 5,5 versterkt de kans op irritatie, infectie en allergie vermindert. 
Als je op de foto klikt dan kan je ook zien wat voor ingrediënten er in zit!


En ik heb het ook getest en ik moet zeggen het is een fijne shampoo!


xxxx Mai


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam: