zondag 25 mei 2014

❤ Herome: Overnight hand mask ❤

Hey, vandaag weer een artikel!
Ik heb de handmasker keertje bij een winactie gewonnen en al een tijdje gebruikt.
Dus vandaag een artikel over de handmasker!






Het zit in een tubetje van 40 ml. 
En deze masker is ook dus bedoeld voor in de nacht. 
Dus het is beter dat je dit op doet als je gaat slapen. 
En de volgende dag was je het weer af met lauw water.





In de tekst staat dat de handmasker ervoor zorgt dat je handen gehydrateerd worden. 
En daar zit ook aloë vera en pro- vitamine B5 in.
Zodat je handen beschermt zijn tegen uitdrogingen. En het zorgt er ook voor dat je handen lekker zacht en soepel zijn.



Ik heb deze gel aangebracht op mijn hand. En zoals je zit is het doorzichtig. 
Je kan het makkelijk over je hand smeren. En het trekt in je huid. 
Ik doe deze masker meestal 1 keer per week en mijn handen zien er na de handmasker er verzorgd uit!


Deze handmasker kost ongeveer 12 euro. 
En is o.a te koop bij DA, Etos, Kruidvat.
Bij webshops zijn de handmasker goedkoper!


xxxx Mai

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam: