vrijdag 30 mei 2014

❤ My Wishlist 2014 ❤

Hey, vandaag weer een artikel. Het is dit keer een persoonlijk artikel.
Van mijn wish list, want ik ben over een week jarig (5 juni)




Yeahh! Ik ben over een week jarig! 
Ik ben best wel makkelijk wat ik allemaal wil, het maakt mij niet zo veel uit wat ik krijg.
Het mag gewoon eten zijn of geld. 
Maar ik vind producten zoals make-up, huidverzorging enz. 
Ook leuk om te krijgen, want dan kan ik ook een review schrijven! :)


Dit is mijn wish list, gewoon makkelijk opgesomd:

- Max factor clump defy extensions mascara (ongeveer €15,00)
- Essence liquid eyeliner (ongeveer €2,00 bij Kruidvat)
- Dr. van der Hoog maskers  (ongeveer 2,00 per stuk)
- Maskers van andere merken
-Nagellakjes in fel roze, mint blauw, lila, fel groen, licht blauw 
- Basecoat 
- Concealer 
-Lush lemony flutter (ongeveer 10 euro)
- Voetcrème (ongeveer 3 euro bij Etos)
-Essence lipstick: cotton candy, coral calling (Ongeveer €2,00 bij Kruivat)
- Essence BB cream pure skin anti-spot moisturizing in Beige (Kruidvat)

En dit was wel mijn wishlist voor dit jaar.
Zoals je ziet heb ik sommige dingen zwart vet gedrukt, dat betekend dat ik deze producten echt graag wil hebben. Die dingen krijg ik natuurlijk niet allemaal.


xxx Mai 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam: